Har skaffat blogg med Diana !

Nu har jag skaffat blogg med Diana , fortsätt att följa med där .


Klicka på bilden för att komma till bloggen .

Såå söööt !

Det var en tjej som var född med ett genetiskt fel.. hon var blind,
Och hon önskade sig ingenting mer än att se världen.
Hon sa en dag till sin pojkvän : "Om jag bara kunde se skulle jag gifta mig med dig".
Två veckor senare donerade någon sina ögon till henne.
Hon kunde se, Och då frågade hennes pojkvän om dom skulle gifta sig nu.
Då såg tjejen att hennes kille var blind,
Hon stack ifrån honom och vägrade gifta sig med honom.
Det sista hon hörde från honom var ett brev, I brevet stod det :
"Okej min älskade, Lämna mig om det verkligen är de du vill, Men lova mig en sak.. var försiktig med mina ögon"..

Sjuk , fyfaaan..

Hemma idag , vaknade med värsta huvudvärken .. plus att jag FORTFARANDE är förkyld ..
Skulle åkt till solna idag efter skolan på öppethus på bluehill.
Men så blev det inte :(
Väntar på att mamma ska komma hem med donken , egentligen skulle jag ha en nyttig vecka den här veckan för har ätit på grillen varenda dag förra veckan typ , haha
Men kommer nog vara hemma imorgon och kanske på onsdag oxå , måste bli bättre för har cup i helgen får inte missa !!!
Men vi hörs , Pussar och kramar .



Mimmi och Sandra sov här inatt :)

Hejhej.
Vet att jag inte bloggat så mycket , men har inte pallat .
Men i natt sov Mimmi och Sandra här.
Vi skulle egentligen tältat men tältet var så litet så vi gick in vid 1-2 och sov i mitt rum  ^^
Vet inte riktigt vad vi ska göra idag .
Men vi hörs imorgon :) ♥

Fint tält hahaha

Del 2 : GREKLAND










¨







Hemma hos mig och äter lunch med Bella ;)

Hej.
Sitter i mitt rum och dunkar musik med Bella.
Vi drog hem för att äta lunch , det var inge god mat i skolan .. :'(
Men vi ska väl dra tillbaks om en stund , vi hörs ;)



Träning om 1 tim och 50 min ♥

Drar på träning om 1 tim och 50 min. Längtar !! Min första träning på jätte länge ♥
Efter skolan dansade jag , Johanna , Cassie , Maria , Miranda och Bella p .
Nu sitter jag vid datan . Ska gå och fixa mig till träningen snart.
Puss ♥ ♥ ♥

Nu sitter jag hemma hos Hanna ;)

Sitter hemma hos Hanna med Linnea oxå , väntar på att Hanna ska bli klar och att Johanna ska komma .
Har inte så mycket att skriva .
Men vi hörs senare idag :)


Nice vecka 123 !

Nice vecka man har !!!
Har börjat halv 10 varenda dag och slutat innan 2 !!
Gör det imorgon oxå , men på fredag börjar jag 10 över 8 och slutar halv 4 , baaaajs !

Hade en nice kväll , alla vänner var ute och garva och lekte , you know ;)
Underbara vänner !

Nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon, vi hörs sötnosar

Bloggar imorgon på morgonen om jag hinner :)


Är inte så nöjd gillade mitt gamla hår mer ..



Sov gott !

Nu ska jag sova , vi hörs imorgon ♥ ♥

Tävling om uggs !

Jag tävlar om att vinna ett par uggs .
Gå in på http://vadfanskajagheta.se/2011/august/tavling-vinn-valfritt-par-uggs.html#comment.
Här kan du vinna dina dröm uggs .
Kyssar från mig ♥

Ny klippt .. ♥

Jahapp nu har man klippt sig då .
Lägger in bild imorgon . Ska sova nu så jag kommer upp imorgon , vi hörs ♥

Dunka musik och äta pringles ..

Dunka musik och äter pringles gör jag just nu ;)
Muuucke göött !
Skolan gick skit snabbt idag , började 20 över 9 och slutade halv 2 .
Imorgon börjar vi halv 10 , fast jag har utvecklingssamtal 8 -.-.-
Vi hörs senare biaatches ! ♥

Skola idag då -.-

Skolan börjar som vanligt idag , men jag måste få alla böcker och skit .
Hoppas det inte blir en sån jobbig dag !
Börjar halv 10 som jag skrev i förra inlägget .
Ni får bild på dagens facelook ♥



Nya jeans + mjukis byxor ;)

Vaknade vid 1 idag .
Sen vid 2 drog jag hem och duscha och fixa mig .
Sen drog pappa och jag till åkersberga för pappa skulle spela golf och jag gick med .
Efter det stack vi till kista och jag köpte jeans och mjukis byxor ;)
Imorgon är det skola , vi börjar halv 10 !
Det blir chillkläder imorgon i skolan ;)
Tar på mej mina nya mjukis .
Vi hörs imorgon .
Kyssar ! ♥



Sooover hos Johaannaaaa ! ♥

Shoo ;)
Sitter hemma hos johanna just nu .
The voice idag var galet nice !
Imorgon har jag ingen aning vad jag ska göra , är sjukt trött men får inte sova för johanna .. :(
heheh , vi hörs ;)


Johanna , jag , sandra påväg till THE VOICE !!

Maddi jane - rolling in the deep

Älskar den  här låten , lyssna hela !




Maddi jane - rolling in the deep

Älskar den  här låten , lyssna hela !




tävling !

Jag är med och tävlar om att få ett valfritt plagg ,
gå in på amandas blogg , klicka här för komma till hennes blogg ! (HÄÄÄR)
Hennes blogg äger !

choklad gillar jag ... hihih ..

Sitter och chattar med personer på fb .
Medans jag äter choklad !!
aja vi hörs



Party in my head !

Hejhej .
Var nyss med Linnea .
Vi gick ner till ica och köpte choklad och sen drog vi hem till mej och droga musik .
Hon drog för en liten stund sen .
Ska väl äta snart .
Imorgon blir det the voice !!!!
TAGGA TAGGA TAGGA !!! :D
vi hörs senare :)



Hur kan man ha så jävla tråkigt !!!???

hur fan kan man ha så tråkigt ??!!!
Jag vill in till ung , men alla har redan åkt dit och pallar inte åka in själv ..
aja vi syns -.-

Filmdags !

Hejhej .
Nu ska jag titta på step up 3 , underbar film !
Chattar med Hanna oxå , hihi saknar henne !

vi hörs !

Sidan fuckar ur !

Sidan fuckar ur .
Men ska fixa det snart .

Aja hörs .. :P

Hemma idag igen ..

Hejhej ..
Hemma idag igen , vill egentligen till skolan , men det är väl bäst att jag blir bra till helgen .
Just nu sitter jag och tittar på tv ( MTV SÅKLART ) .
Mår mycket bättre idag faktiskt !
Så får hoppas på att jag får gå ut senare ikväll :)

Men vi hörs !


Nyvaken flicka 123

hemma idag...

Stannade hemma idag för mådde inte bra .
Är förkyld och ont i huvet , men det är bättre nu så drar till skolan imorgon .
Imorgon ska vi typ på utflykt , vi ska till baset tror jag .
Ska försöka städa mitt rum lite , fast orkar egentligen inte !


mitt rum just nu , heheh..


mee ;)

Jennifer Lopez !


Skulle inte banga på att se ut som henne !

Jag gråter bara i regnet ..

Så vacker ! ♥

Bildbomb från 15/8 !


Ung 08 !

Hejhej .
Var på ung 08 igår och idag .
Skit kul .
Orkar inte berätta om allt.
Men började skolan idag ju , Baaaaaajs !
Vi hörs ;)

Videoblogg 1 !


next 2 you ♥

Just nu sitter jag hemma hos mig med Cassie.
Vi har bakat kladdkaka , hihi mums
Men ni får bildbomb i nästa inlagg .
Vi ses ♥

Blue mountain state <3

Hejhej.
Just nu sitter jag och tittar på blue mountain state .
Älskar !
Imorgon drar jag och Cassie till Kista för hon ska shoppa typ .
Vi hörs imorgon .



No strings attached

Hejhej .
Just nu tittar jag på film , vi hörs .

JUST NU ...

Skype med Jonte !

GRATTIS MIMMI !

Hejhej .
Idag fyller Mimmi år .
Grattis till dej !
Ingenaning vad som händer idag .
Men vi hörs när jag kommit på :)



sjukt trött tjej !

Hejhej .
Sitter fortfarande och snackar med Jonte , funderar på att lägga mej om en stund.
Men inte nu .
Har snackat med han i typ en timme och 10 min.
Haha roligt .
Saknat !
Men skriver innan jag ska sova :)



Skypies ;)

Haha sitter i min säng och tjockar mig med Godis medan jag snackar med Jonte i skype .
Länge sen man snacka !
Var med Cissi, Cassie , Miran och Davy.
Kul kul.
Men nu ska jag vara social mot Jonte .
Hejdå .


Hemma hos Cassie

Just nu sitter jag hemma hos Cassie .
Vi ska snart dra till Jakan.
vi hörs :)

Jakan idag då .

Hejhej.
Idag så ska jag och Cassie dra in till Jakan och träffa några , kuligt kuligt ^^
Vet inte riktigt vad vi ska göra men något blir det väl .
Bloggar mer senare , för måste fixa mej nu .

puss.




hejsan hoppsan jag har ingen bra rubrik !

Hejhej .
Just nu sitter jag och tittar på allsång på skansen programmet sen i tisdags.
Var ute lite idag på kvällen men det var ingen ute så drog hem .
Har inte så mycket att skriva.
Ingen aning vad som händer imorgon .
Men vi hörs .



såhääär god godis !


HISS till den här godisen ! den heter fritt och är skit god :D

Ikea ;)

Hejhej .
Vid 2 halv 3 typ drog jag och Cassie till Ikea där vi träffa Miran , Romeo , Ferat , Nina , Ibaado , Maria , Icee och flera !
kul kul.
Sen vid 5 drog jag och Cassie hem för hon har träning nu.
Sitter och väntar på att romeo ska messa , för ska träffa han och flera när dom kommer till Viksjö.
Sen träffar jag Cassie efter hennes träning.
Sitter och lyssnar på musik oxå och chillar lite sådär ;)
Men vi hörs .



direkt bilder ;)

Chill med Cassie !

Tjaaaabaaa tjeeena hallå !
Sitter just nu hemma hos mej med Cassie , vi äter bullar ^^ så gott !
Dagen har väl varit ganska kul .
Först var vi nere vid ica och träffade Romeo , Johannes och Elias.
Sen vid typ halv 7 körde pappa mej och Cassie till Jakan där vi sen träffade Miran.
Sen kom vi in för en stund sen .
aja vi ska fortsätta sitta och snacka skype med Ibaado och Icee.

saknar våran goooooda tårta!<3


Regnig ful dag -.-

Hejhej :)
Just nu sitter jag hemma hos mig med Cassie.
Vi ska gå ut med hundarna snart.
Jobbigt för det regnar -.-
Sen drar vi till Jakan och träffar Miran .
Det blir nog att vi slaggar igen , haha som alltid xd
aja , vi syns ikväll när vi kommer hem :)


¨

Haha så särade !


Skype !

Hejhej :)
Sitter här med Cassie och skypar med Romeo , Ibaado , Ava och Icee.
Cassie sover här inatt .
Ska bli kul kul .
Men imorgon får vi se vad som händer .
aja vi hörs  :D





nu blir det mars pannkaka i säng !

Nu ska jag sova .
måste börja vänja mej vid skotider eftersom skolan börjar om typ en vecka.
men imorn träffar jag cassie .
skriver mer imorgon .

-

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Fan vad tråkigt man kan ha ..

Hejhej :)
Sitter hemma just nu och gör ingenting ..
Sov hos Cissi inatt och där sov oxå Cassie och Miranda .
Cassie fyllde år igår , bloggade ju inget så skrev inte det.
Men idag har jag och Cassie typ bara suttit hemma .
Hon ska för typ en och en halv timme sen .
Men nu sitter jag här väntar tills hon kan träffas .
Nån som vill träffas eller nåt ?

Vi hörs .



Godis och kladdkaka !

Haha just nu sitter jag och Hanna och tjockar oss rejält ^^
För en stund sen åt vi kladdkaka och nu sitter vi och äter godis och dunkar musik typ .
Imorgon fyller min lilla sötnos år !
Då ska vi fira henne såklart.
Men ska inte avslöja för mycket .
aja vi hörs ;)



Vad fan ska man göra ?

Hejhej .
Jag och Hanna sitter hemma hos mig och gör ingenting .
Nån som har något tips vad vi kan göra ?
aja vi får hitta på nåt nu .
Så vi hörs.



Nu är det ...

dags att jag ska börja fixa mig .
Hanna kommer om en stund när hon är klar och då måste ju jag vara klar så vi kan dra ut eller nåt.
Cissi sov här inatt ju, hade awesome ! Hon drog nyss .
Inatt sover Hanna här.
Och imorgon fyller Cassie år !!! :D
Så måste köpa nåt till henne !
Aja nu ska jag inte blogga mer för måste fixa mej.
Så vi hörs.



en fotodag med cissi för längesen !

'

-

Hejhej .
Kom hem till mig nyss .
Cissi sover här som ni vet, ska bli GALET kul juu !
Men ska inte skriva nåt mer , bloggar mer imorgon .
Så vi syns !

Cissi sover här inatt !

Ikväll drar jag ut och träffar massa , sen sover Cissi här ! Ska bli GALET kul !
Snart ska jag äta, potatis och kött , LOVE ^^
Sen drar jag och träffar Cissi och Hanna och då drar vi och träffar flera !
Kärlek till alla min underbara kompisar , Älskar er sjukt mycket , även fast jag bara kännt några i bara 1 år :o
Men nu ska jag inte babbla om massa tråkigt skit .
Så vi syns ;)



grillning med tjejorna !

Tjena !
Grillning med tjejorna ikväll .
Ska snart dra ner till ica och sen drar alla till Linnea där vi tillbringar kvällen.
Dagen har jag tillbringat på görväln med Linnea, Cassie , Mirandra, Josefin , Diana och Karina .
Super dag med er , älskar er tjejer !
Men kan inte blogga mer nu.
Vi ses.



del 1 : GREKLAND !

 


RSS 2.0