drar till dalarna !

heej :) drar till dalarna snart . jag och hanna ska ta tåget ut dit, det är hennes landställe :) Ska bli riktigt kul ! vet inte riktigt hur det blir med bloggandet , men vi får väl se ! vi ses !

Greklandet!

Hej. Vet att jag inte bloggar på ett tag . Men är i Grekland ^^ Åkte hit i Lördags morse. Kom hit vid 12 tiden. Direkt typ gick vi och la oss på stranden . Låg där en stund och sen gick vi och la oss uppe vid Poolen. Men ska inte berätta om så mycket. Idag iaf så låg vi på stranden en stund på förmiddagen, Efter lunchen åkte vi till en klippstrand och snorklade, as nice ! Sen drog vi till en fjärlisstad , det var as coolt. Efter åkte vi till hotellet och åt middag. Och nyss kom jag och Elin upp från poolen efter ett mycket nice kvällsdopp ! Nu ska jag och Elin tjocka oss med chips och titta på film. Vi har det bäst här, hoppas ni har det där ni är . Puss på er ! P.s sa aldrig att jag var här med Elin och hennes familj . Men det är jätte mysigt. Och imorgon ska vi parasailing ska bli as nice , skulle gjort det idag men det var nåt konstigt med vinden så vi åkte crazy sofa , fett kul ju !

Imorgon drar jag från götet och dagen efter far jag till Grekland !

Heej!
Dagen idag har vart lite kronglig så orkar inte berätta .
Men igår var jag på ullared .
Köpte lite saker där.
Imorgon åker jag hem från götet och sen på lördag morgon drar jag till GREKLAND !
Fy fan vad jag längtar !
aja  , ska sova snart , bloggar mer imorgon !

Cykel !

Hejhej :)
Dagen idag har vart härlig.
Har typ cyklat runt över allt.
Vi gjorde massa roliga saker, t ex åka typ ett parisehjul , åt på gothia tower osv .
Men imorgon kanske jag drar till ullared, eller på torsdag.

Har inge mer att skriva .



Saknar min sötnos !

Saknar dej sjukt mycket gumman !
Vi har träffats 1 gång på 3 veckor och vi kommer inte kunna träffas på 2 veckor till.
När jag kommer hem ska vi ha det det kul !


här är hon !


Älskar dej bästa vän ! <3

Dagens...

Dagens humör: trött..
Dagens frisyr: utsläppt lockigt
Dagens klädsel: thights , t-shirt och tjocktröja.
Dagens borde: vara hemma !
Dagens planer: typ inget
Dagens vill ha: kläder !
Dagens längtan: GREKLAND !
Dagens beroende: Datan !
Dagens tråkigaste: Sitta på hotellrummet -.-
Dagens person: Hanna !
Dagens irritation: Inget 
Dagens händelse: Vet inte riktigt

Dagens onyttiga: ALLT !
Dagens bästa: Tele och dator !

Göteborg !

Sitter på hotellrummet i göteborg.
Är här för att min brorsa spelar gothia.
Kommer  hem på fredag och sen ska jag till grekland .
Men kommer kunna blogga den här veckan :)
Aja ska kanske till åka och se invigningen.
Skriver mer ikväll..:)



Hej på dej !

Hej hej :)
Detta är min nya blogg.
Förut bloggade jag på en blogg som hette www.nataliiekarlstroom.blogg.se
Men nu ska jag blogga här, kul va ? ;)
Nu har jag inte fixat nåt på bloggen , men det kommer upp snart , det kan jag lova !
Gå inte in på min förra blogg för den finns inte längre , vi syns ;)


Det här är jag , fast i vintras :)

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0